Älskar du kundmötet och affären? Är du intresserad av att arbeta proaktivt, lösningsorienterat och kundfokuserat? Vill du vara med och stötta våra kunder i deras digitala resa framåt? Då är det dig vi söker!

Om jobbet

Du blir en del av vår privatmarknadsgrupp med hög kompetens och stort engagemang. Vi erbjuder dig en arbetsplats i ständig förändring där du får möjlighet att utvecklas och tillsammans med dina kollegor och kunder skapa framtidens Sparbank.

Hos oss ansvarar du för att lyhört och med omtanke möta alla kunders behov av service. En arbetsdag kan innefatta såväl obokade som bokade kundmöten inom områdena låna, spara, försäkra och vardagsaffären. En viktig del är också att lotsa våra kunder i den digitala bankvärlden.

Beroende på vem du är, och vilka egenskaper och erfarenheter du har med dig, servar du med hög kvalitet våra kunder i olika kanaler såsom det personliga mötet i kundtjänstmiljön samt via telefoni, mejl och chat.

Om dig

Du arbetar kundfokuserat och vill hitta den bästa lösningen för varje kund. Det är viktigt att du har en hög servicenivå, egen drivkraft, initiativförmåga och håller dig uppdaterad om den digitala utvecklingen. 

Även om bankerfarenhet och Swedseclicens är starkt meriterande, är det ändå din personlighet och inställning som är allra viktigast för oss. Att du löpande tar till dig nya kunskaper och arbetssätt ser vi som en självklarhet.

Ansökan

Sänd din ansökan, med cv och personligt brev, till senast den 15 december 2020. Vi arbetar med löpande urval och välkomnar därför din ansökan så snart som möjligt.

Vill du veta mer?

Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Privatmarknadschef Mats Henriksson 076-127 14 35 eller HR-chef Margareta Appelqvist 070-887 11 04. Facklig kontaktperson är Malin Jansson 072-549 37 39.

Varmt välkommen med din ansökan!